Thursday, January 12, 2012

Lipids,Steroids,Cholesterol

有時候,女仔不需要太著重體重
好似我咁
我已經在一個星期內用嗮兩個月的Junk Food Tickets.即系話,我已經系一個星期內食了兩次McDonald's meals.
我琴日又食了一個Steak Set,Chicken wings+instant noodles,今晚又打邊爐(半個月內第三次)
仲有,我又中意食燒味,而我的人生觀就是:食燒味唔食皮=浪費食物。燒鵝層皮咬落去油香四溢,又脆又肥,肥鵝的肥油滲落口腔和飯到,簡直是人生一大享受。
再講City Super!和位於合和中心附近一間德國餐廳 的脆皮燒豬手,正正正正正!
仲有,去到JUSCO康怡店個熟食柜個到,琳琅滿目的Deep Fried items+Grilled items,對面又有大大盒sushi,再過去d有非常多的Juice+Soft drinks+wine,唔買都望下啦~
SOGO basement個到有間日本拉麵店,有明太子雞翼....
JUSCO個到有間日本面鋪,9x多一個set,有拉麵、飯+餸、Sushi,佢隔離又有間野買燒番薯雪糕....
上環熟食中心有間叫泰滋味的泰國菜餐廳,recommended:凍蝦刺身(要早d落order,因為我是熟客,所以唔怕:D),黃金蛋(皮蛋+蝦膠),冬陰功

點解我突然之間咁為食?
因為對我來說,人有一把口,作用就是
1.煩住Lemon Tea等佢唔會forget my existence
2.食食食

既然我的BMI是正常,有少少babyfat又點je~~~唔通瘦到成副排骨is the point of beauty nowadays?!(I think so but i'm not gonna follow it)

No comments:

Post a Comment